Δεν μπορεί να είναι "καθαρό" ένα κόμμα, του οποίου ο Εβραίος ιδρυτής χρηματοδοτήθηκε από τους Εβραίους και όταν ήρθε στην Ελλάδα "ερωτεύτηκε" τους Παλαιστίνιους.
Δεν μπορεί να είναι "καθαρό" ένα κόμμα, του οποίου ο Αμερικανός υπήκοος ιδρυτής "διέπρεψε" στις ΗΠΑ και επιστρέφοντας στην Ελλάδα "επαναστάτησε" εναντίον τους.
Δεν μπορεί να είναι "καθαρό" ένα κόμμα, του οποίου ο σοσιαλιστής ιδρυτής απειλούσε με τριτοκοσμικές επιλογές τον καπιταλισμό σε μια εποχή έντασης και σε μια περιοχή ζωτικής σημασίας τόσο για τους Αμερικανούς όσο και για τους Εβραίους.
Αυτούς, που αποδεδειγμένα, όταν η Ελλάδα δεν λειτουργούσε υπό τις εντολές τους, είτε πλήρωναν "αποστάτες" είτε εγκαθιστούσαν Χούντες.
Όλα αυτά δεν μπορεί να είναι "καθαρά".
Κάποιοι του έδωσαν το ΟΚ να τα κάνει, γιατί προφανώς τους συνέφερε να βρίσκεται το ΠΑΣΟΚ στην εξουσία. Γιατί τους συνέφερε, θα το δούμε παρακάτω.
Αυτό το οποίο μας ενδιαφέρει σ' αυτό το σημείο είναι ότι το ιδιωτικό ΠΑΣΟΚ με κάποια "άνωθεν" άδεια μπόρεσε και οικειοποιήθηκε τη ρητορεία που "ενεργοποιούσε" τα ένστικτα της ελληνικής κοινωνίας. Ενεργοποιούσε θετικά προς αυτό τα ένστικτα των σοσιαλιστών και ενεργοποιούσε αρνητικά προς αυτό τα ένστικτα των δεξιών.
Άλλωστε δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ο Ανδρέας ήταν αυτός ο οποίος πρώτος κινήθηκε προς την εξουσία σαν "σοσιαλιστής".
Μέχρι τότε πραγματικά γενναίοι άνθρωποι δεν τολμούσαν να θέσουν ως στόχο την εξουσία, φέροντας αυτόν τον τίτλο.
Παρίσταναν τους "κεντρώους", γιατί ο όρος "σοσιαλιστής" μέχρι τότε έστελνε κόσμο στα ξερονήσια.
Πόσο μάλλον όταν αυτό συνοδευόταν με την έννοια της εξουσίας, συνδυασμό που κάποιοι τον ταύτιζαν με επανάσταση.
Ο Ανδρέας ήταν αυτός ο οποίος "τόλμησε" να πει αυτά που μέχρι τότε δεν λέγονταν. Ήταν θέμα χρόνου αυτή η ιδιωτική εταιρεία με το καλό μάρκετινγκ και την άνωθεν προστασία να δημιουργήσει δίπολο με τη δεξιά και στη συνέχεια να "καταπιεί" τους "ενδιάμεσους".
Καμία ελπίδα δεν είχαν να επιβιώσουν τα κεντρώα κόμματα της μεταπολιτευτικής βουλής.
Κόμματα, των οποίων οι ηγέτες "μάτωσαν" πραγματικά επί Χούντας, αλλά που δεν μπορούσαν ν' ακολουθήσουν τη ρητορεία του "πολέμαρχου" Ανδρέα. Του Ανδρέα των ξενοδοχείων, των "ανάρμοστων" σχέσεων και του ζεϊμπέκικου.
Αυτός ο καλοπερασάκιας —και κατά διαπιστωμένες και ιστορικές πλέον μαρτυρίες δειλός "πολέμαρχος"— γρήγορα κατάλαβε τι συνέφερε την ιδιοκτησία του, προκειμένου να εγκατασταθεί μόνιμα στην ελληνική πολιτική σκηνή.
Αυτός ο καλοπερασάκιας —και κατά διαπιστωμένες και ιστορικές πλέον μαρτυρίες δειλός "πολέμαρχος"— γρήγορα κατάλαβε τι συνέφερε την ιδιοκτησία του, προκειμένου να εγκατασταθεί μόνιμα στην ελληνική πολιτική σκηνή.
Εκμεταλλεύτηκε το όνομα του πατέρα του, για να κληρονομήσει τη "συνέχεια" της παράταξης των σοσιαλιστών.
Εκμεταλλεύτηκε τον αντιαμερικανισμό του ελληνικού λαού, εκμεταλλεύτηκε τα ταξικά του πάθη και τέλος εκμεταλλεύτηκε τα ένστικτά του, χρησιμοποιώντας τον κρατικό μηχανισμό.
Σε άλλους υποσχόταν νέες αντιιμπεριαλιστικές "εποποιίες", σε άλλους ταξικές νίκες και σε άλλους αυξήσεις μισθών.
Αυτό το τελευταίο ήταν και το πιο σημαντικό, γιατί απλούστατα ήταν αυτό το οποίο δημιουργούσε τον μόνιμο "πυρήνα" των επαγγελματιών οπαδών του.
Των οπαδών, που ήταν στην πλειοψηφία τους αστοί.
Αστοί του δημοσίου, που είχαν μόνιμα το χέρι "απλωμένο".
Αυτοί έδωσαν στη συνέχεια τον "ρυθμό" στην ελληνική κοινωνία.
Οι ευνοημένοι έγιναν πρότυπα για τους κοινούς εργαζόμενους.
Η εργατική τάξη άρχισε να "αιμορραγεί", γιατί τα ικανότερα παιδιά της δεν παρέμεναν σ' αυτήν, αλλά "ονειρεύονταν" το βόλεμα του δημοσίου.
Με τον τρόπο αυτόν νοθεύτηκε η δημοκρατία της μεταπολίτευσης, εφόσον δημιουργήθηκε και πάλι η λογική της "παράταξης", πράγμα παντελώς ξένο με τη λογική τού Συντάγματος της μεταπολίτευσης.
Του Συντάγματος, που προβλέπει ότι όλοι οι Έλληνες ανήκουν σε μία και μοναδική παράταξη και απλά κάθε τέσσερα χρόνια ψηφίζουν το κόμμα της επιλογής τους, για ν' αναλάβει τη διαχείριση.
Με την εγκληματική πολιτική του Ανδρέα και τη διαπλοκή των συμφερόντων εμφανίστηκε και πάλι η έννοια της "παράταξης". Εμφανίστηκαν και πάλι τα δεδομένα που νόμισε ο λαός ότι τα είχε ξεπεράσει.
Τα δεδομένα, που ήθελαν κάποιους Έλληνες να επωφελούνται άλλων Ελλήνων σε περίπτωση που θα κατείχαν την εξουσία.
Η μόνη διαφορά στην περίπτωση αυτήν ήταν ότι τα μέλη της παράταξης του ΠΑΣΟΚ δεν συνδέονταν μεταξύ τους για λόγους ιδεολογίας, αλλά για λόγους ιδιοτελούς συμφέροντος.
Στο σημείο αυτό ίσως ο αναγνώστης προβάλει κάποιες ενστάσεις σ' ό,τι αφορά την άποψή μας ότι το ΠΑΣΟΚ δημιουργήθηκε ως ιδιόκτητη επιχείρηση και παρέμεινε τέτοια.
Έστω ό,τι και για λάθος λόγους έγινε παράταξη. Από τη στιγμή όμως που έγινε, δεν μπορούμε να το αντιμετωπίσουμε ως ιδιωτική επιχείρηση. Δεκάδες χιλιάδες μέλη έχει ως κόμμα.
Δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι πιστεύουν σ' αυτό.
Είναι δυνατόν εμείς να πιστεύουμε ότι είναι μια οικογενειακή επιχείρηση; Βεβαίως και είναι δυνατόν.
Αρκεί να γνωρίζει κάποιος πώς λειτουργούν ορισμένα πράγματα και θα το καταλάβει εύκολα.
Για κάποιον, που γνωρίζει αυτού του είδους τους σχεδιασμούς, το να μετατρέψεις μια ιδιωτική επιχείρηση φαινομενικά σε ανωτέρου είδους παράταξη, είναι παιχνιδάκι.
Τι ρόλο παίζουν αυτά τα δεκάδες χιλιάδες μέλη στο παπανδρεϊκής ιδιοκτησίας ΠΑΣΟΚ;
Ό,τι ρόλο παίζουν οι κοινοί Αμερικανοί στις αγγλοσαξονικής ιδιοκτησίας ΗΠΑ.
Τι ρόλο παίζουν αυτά τα δεκάδες χιλιάδες μέλη στο παπανδρεϊκής ιδιοκτησίας ΠΑΣΟΚ;
Ό,τι ρόλο παίζουν οι κοινοί Αμερικανοί στις αγγλοσαξονικής ιδιοκτησίας ΗΠΑ.
Τον ρόλο της ανθρώπινης ασπίδας κάποιας ιδιοκτησίας.
Τον ρόλο των "κατώτερων", που με τη σειρά τους "υπερέχουν" κάποιων άλλων.
Παναγιώτης Τραϊανού
Δημιουργός της θεωρίας του ΥΔΡΟΧΟΟΥ
www.ydrohoos.gr
Τον ρόλο των "κατώτερων", που με τη σειρά τους "υπερέχουν" κάποιων άλλων.
Παναγιώτης Τραϊανού
Δημιουργός της θεωρίας του ΥΔΡΟΧΟΟΥ
www.ydrohoos.gr
Σχόλια
Στο logiosermis.net δημοσιεύεται κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφέρει ελεύθερα τις απόψεις του, οι οποίες εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Περισσότερα στις οδηγίες χρήσης.