Δευτέρα, 21 Δεκεμβρίου: μετά από ένα κουραστικό ταξίδι, διάβασα μια δημοσίευση του Ελληνικού Τμήματος της Διεθνούς Αμνηστίας, με μια εικόνα «Αγάπη ειναι...να κληρονομήσει η σύντροφός σου όσα φτιάξατε μαζί» . 

Πρόκειτο για μια καμπάνια που προέβαλλε την ανάγκη για ψήφιση της επέκτασης του συμφώνου συμβίωσης μεταξύ ομόφυλων ζευγαριών και στην συνέχεια καλούσε τους ενδιαφερόμενους πολίτες να συγκεντρωθούν το απόγευμα της επόμενης μέρας εξω απο τη Βουλή ως ένδειξη συμπαράστασης. Ξύπνησα,λοιπόν, σήμερα το πρωί, Τρίτη, 22 Δεκεμβρίου, κι έβαλα να δω το κανάλι της Βουλής, όπου το θέμα ήταν αυτό ακριβώς, η επέκταση του νέου συμφώνου συμβίωσης στα ομόφυλα ζευγάρια.

Το νέο σύμφωνο συμβίωσης προβλέπει εξίσωση με τα περιουσιακά δικαιώματα των συζύγων αλλά και με τα δικαιώματα κοινωνικοασφαλιστικού, εργατικού και φορολογικού δικαίου. Μάλιστα, το νέο σύμφωνο λύεται πιο δύσκολα, με ελάχιστο χρόνο το τρίμηνο. Στην εμβέλειά του περιλαμβάνονται τα ομόφιλα ζευγάρια, όχι όμως η τεκνοθεσία.

Αρχικά, το πρώτο μεγάλο σοκ –ναι, σοκ!-, ήρθε όταν ανέβηκε στο βήμα ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής, κ. Γιάννης Λαγός, ο οποίος, σε κατάσταση ρατσιστικού παραληρήματος, ταύτισε την παιδεραστία και την κτηνοβασία με την ομοφυλοφιλία! Νομίζω πως δεν χρειάζεται να έχει κανείς πανεπιστημικές γνώσεις για κρίνει την θέση του κ. Λαγού ως αβάσιμη. Απλή απόδειξη, η έρευνα στα λεξικά. Ας ανατρέξουμε στα λεξικά της νεας ελληνικής να βρούμε την έννοια των όρων «παιδεραστία», «κτηνοβασία» και «ομοφυλοφιλία».
  • Παιδεραστία, η: διαστροφή του ανδρικού γενετήσιου ενστίκτου που στρέφεται προς τη σεξουαλική (συνήθ. ομοφυλοφιλική) σχέση με παιδί ή έφηβο. (λεξικό Τριανταφυλλίδη).
  • Κτηνοβασία, η: διαταραχή του γενετήσιου ενστίκτου, κατά την οποία η συνουσία με ζώα αποτελεί τη μέθοδο για την επίτευξη σεξουαλικής διέγερσης. (λεξικό Τριανταφυλλίδη).
  • Ομοφυλοφιλία, η: η τάση εκείνου του ανθρώπου που επιδιώκει σεξουαλικές σχέσεις με άτομα του ίδιου φύλου (λεξικό Τριανταφυλλίδη).
Με απλά ελληνικά, η παιδεραστία περιγράφεται ως διαστροφή, η κτηνοβασία ως διαταραχή, ενώ η ομοφυλοφιλία ως τάση! Είναι φανερό πως στις δύο πρώτες καταστάσεις υφίστανται οι έννοιες θύτη και θύματος, γιατί δεν υπάρχει αμοιβαία βούληση για ερωτική/ σεξουαλική επαφή, το «θύμα» είναι ανυπεράσπιστο (ένα παιδί, ένα ζώο), ενώ στην ομοφυλοφιλία μιλάμε για αμοιβαία έλξη και θέληση, όχι στυγνό βιασμό!

Δεν θα ήθελα να επεκταθώ στις θέσεις του κάθε βουλευτού αναλυτικά, θα αναφερθώ όμως στη θέση του βουλευτή από την Ένωση Κεντρώων, κ. Μάριου Γεωργιάδη, ο οποίος φάνηκε να είναι ο μοναδικός βουλευτής με ευρωπαικό προσανατολισμο και πλήρη ενημέρωση για το νέο σύμφωνο συμβίωσης. Τόνισε πως ο πολιτισμός ενός λαού φαίνεται στη στάση που δείχνει απέναντι στη διαφορετικότητα. Αντικρούωντας τη σκληρή άποψη του κ. Λαγού, έθεσε το ρητορικό ερώτημα για την ταύτιση της αγάπης και της συντροφικότητας με την κτηνοβασία και την παιδεραστία. Μάλιστα, δήλωσε πως θα ήταν απαραίτητη η ένταξη του μαθήματος της σεξουαλικής αγωγής στα σχολεία.

Αξιοσημείωτη ήταν κι η εμφάνιση του Υπουργού Οικονομικών, κ Τσακαλώτου με κονκάρδα το ουράνιο τόξο! Ο Υπουργός τάχθηκε υπέρ των δικαιωμάτων των ομόφυλων ζευγαριών, τονίζοντας πως το Κράτος δεν έχει καμια δουλειά να κάνει διακρίσεις και πως δύο άνθρωποι που αγαπιούνται δεν θα πρέπει να βρίσκουν εμπόδια και να στιγματίζονται εκ των προτέρων. Σημείωσε μάλιστα στο τέλος της αγόρευσής του ότι η νομοθεσία αυτη έπρεπε να είχε γίνει από τους προηγούμενους.

Αναμφίβολα, η σημερινή μέρα θα μείνει στην ιστορία. Είναι η αρχή μιας νέας επανάστασης και το τέλος της μισαλλοδοξίας. H πλατεία Συντάγματος είχε γεμίσει από πανό κι από σημαίες με το «ουρανιο τόξο». Κι από τις 12:30 το πρωί, η Ολομέλεια κατέληξε τα μεσάνυχτα στην ψήφιση του νομοσχεδίου για το σύμφωνο συμβίωσης στην Βουλή, με 194 “ναι” και 55 “όχι”. Πέρα από την εξέλιξη και την έκβαση αυτής της νέας επανάστασης , είναι σημαντικό νακαταλάβουμε εμείς οι ίδιοι για ποιο λόγο θα πρέπει να επεκταθεί το σύμφωνο συμβίωσης και στα ομοφυλα ζευγάρια.

Αρχικά, ότι εμείς οι ίδιοι δεν είμαστε ομόφυλοι, δε σημαίνει ότι ακυρώνουμε την ύπαρξη αυτής της μερίδας ανθρώπων που ελκύονται από άτομα του ίδιου φύλου. Είναι σαν να ακυρώνω την ύπαρξη κάποιου και να μην συμφωνώ στην προάσπιση των ατομικών και κοινωνικών δικαιωμάτων του επειδή ψηφίζει άλλο κόμμα ή επειδη υποστηρίζει άλλη ομάδα στο ποδόσφαιρο.

Έπειτα, αυτός ο φαρισαισμός της ψευτοηθικής θα πρέπει να λάβει τέλος. Είναι δυνατόν να έχουμεβάλει στη Βουλή φασίστες, να δείχνουμε ανέχεια στον γείτονα που κακοποιει τη γυναίκα και το παιδί του, λέγοντας «δεν είναι δική μου δουλεια», να παντρευόμαστε αλλόθρησκους και αλλοεθνείς, και να στιγματίζουμε τους ομόφυλους που απλά θέλουν να διεκδικήσουν τα δικαιώματά τους; Κι έστω ότι είναι ανήθικος ένας ανδρας που φιλάει και συνεβρίσκεται με άλλον άνδρα’ είναι πιο ηθικός ο άνδρας που απατάει ή κακοποιεί τη σύζυγό του;

Στο σημείο αυτό θα ήθελα να ξεκαθαρίσω πως δεν είμαι ομοφυλόφιλη, δεν θεωρώ την ομοφυλοφιλία αλλά ούτε και την αμφισεξουαλικότητα ανωμαλία κι έχω στον κύκλο μου αξιοπρεπείς ανθρώπους που είναι ομοφυλόφιλοι και τους αγαπώ όπως και τους ετερόφυλους φίλους μου. Μπορώ, λοιπόν, να σας πω ότι έχω δει την αγάπη ζωγραφισμένη στα μάτια ενός φίλου μου όταν μιλάει για τον σύντροφό του χωρίς αυτό να με σοκάρει ή να μου φέρνει αηδία ή γέλια. Τον αγαπάει, νοιάζεται γι αυτόν, τον σλέφτεται, πονάει όταν του λείπει...συναισθήματα κοινά με όλους τους ερωτευμένους ανθρώπους. Μάλιστα, ρώτησα το φίλο μου, εάν του λείπει η οικογένεια. Μου είπε πως θέλει όσο τίποτα να κάνει οικογένεια με τον άνθρωπο που αγαπά, αλλά ξέρει πως η κοινωνία δεν θα τον αφήσει. Εκεί σκέφτηκα, πόσο άδικο είναι,άνθρωποι που δεν αξίζουν να γίνονται γονείς, αποκτούν παιδια και τα μεγαλώνουν φορτώνοντας τα με ψυχολογικά και συναισθηματικά προβλήματα, ενώ άλλοι άνθρωποι που λαχταρούν να μεγαλώσουν παιδιά μέσα στην αγάπη, θεωρούνται ανήθικοι και ακατάλληλοι.

Είναι σημαντικό να αναφέρουμε εδώ πως αρκετές εξέχουσες προσωπικότητες της ιστορίας και μάλιστα της τέχνης ήταν ομοφυλόφιλοι. Ποιός από εμάς δεν έχει διαβάσει ‘Οσκαρ Ουάιλντ ή Καβάφη; Ποιός δεν έχει συγκινηθεί με ποιήματα του Θερνούδα και του Λόρκα και με τη μουσική του Τσάυκόφσκυ; Θυμάμαι όταν διάβαζα τα ερωτικά γράμματα του Μιχαήλ Άγγελου προς το νεότερο σύντροφό του: κάθε αράδα ξεχείλιζε από έρωτα. Μήπως θα πρέπει να κάψουμε την Καπέλα Σιξτίνα σε συνεργασία με τους καθολικους; Ή μήπως να αφαιρέσουμε τον Καβάφη από τα σχολικά βιβλία; Μήπως να θυμήσω ότι επικρατεί η άποψη ότι η ομοφυλοφιλία ήταν γνωστή κι αποδεκτή στην αρχαία Ελλάδα και μάλιστα σε ένα αγγλικό siteπου διάβαζα πρόσφατα, ο Μεγας Αλέξανδρος ήταν στους 20 πιο γνωστους ομοφυλόφιλους της ιστοριας. Κι ένα παράδειγμα από την πιο πρόσφατη ιστορία, στο χώρο της τέχνης, ποιος να αρνηθεί το ταλέντο του ρώσου χορευτή Νουρεγιεφ;

Ο άνθρωπος θα πρέπει εν τέλει να κρίνεται από τη συμπεριφορά του και τη στάση του απέναντι στους ανθρώπους, τις καταστάσεις και την κοινωνία. Δε θα περάσουμε στην ασυδοσία, δε θα τα ισοπεδώσουμε όλα. Η ελευθερία του κάθε ατόμου σταματά εκεί που ξεκινά η ελευθερία του άλλου.

Η ομοφοβία πρέπει να πεθάνει!

Evinha


Σχόλια

Στο logiosermis.net δημοσιεύεται κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφέρει ελεύθερα τις απόψεις του, οι οποίες εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Περισσότερα στις οδηγίες χρήσης.

 
Top